perjantai 23. elokuuta 2013

0107: Kesä meni, mutta kuvat jäi

Tässä olisi tämän kesän muutamia kuvia joita en olekaan julkaissut blogissa vain ne ovat jääneet lojumaan tuonne koneen albumeihin odottamaan, että ehtisin kirjoitella postauksen tarkemmin mutta tosiaan kesä meni jo, joten nauttikaa näistä kesäisistä kuvista. Minulle ainakin tuli niin ikävä kesää ja kaikkea, että en voi muuta kun odottaa ensi kesää jo innolla. Ehkä pääsemme enemmän Viken kanssa treenaamaan jokaista osa-aluetta ja saataisiin kengät jalkaan tammalle. Muutenkin tälläinen vilukissa niin kuin minä odottaa innolla tulevaa kesää jo.
Eikun uusiksi!
Rakkain<3
''Mami me ollaan jo vähän liian syvällä''
''Varokaa täältä tulee hirmunen Vikke vesipeto!''
''Mami, kyllä sä parannut ja sitten mennään maastoilemaan yhdessä''
''Hahaha, mä kastelen sut nyt kokonaan!''
''Hei eksä tajua se kamera on tuolla ei ne halua susta takaapäin kuvaa''
''Apua mä en pysy kyydissä!''
''ÄÄÄ, mun varpaat kastu paleltaa''
''Ota kuva, ota kuva''
'*ja mähän en tuonne järveen yksin mee''
''Jee kuravettä!''
Toinen ihan innoissaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti