tiistai 13. elokuuta 2013

0104: Uusi tuttavuus

Kävin kuvaamassa kaverin ratsastusta uuden vuokraponinsa Iitan kanssa ja samalla itse ihastuin täysin vuoniksen ja shetlanninponin risteytykseen. Tämä pieni tamma oli aivan ihanan veijarin näköinen ja säpäkkä tapaus! Jostain syystä olen aina tykännyt enemmän ei niin rauhallisista kavereista. Pääsin kokeilemaan ratsastusta tällä 7 vuotiaalla tammalla. Tosiaan tamman säkä ei ole kuin se 115cm joten näytän vielä ilman satulaa vielä isommalta mitä oikeasti olen tuon tamman rinnalla. Ja voin sanoa ennen kuin joku anonyymi tulee tänne sanomaan, että poni kuoli siihen niin sillä on mennyt poika minua isompi ulkomailla ja toisekseen menin semmoiset alle 20min ponilla ja painonpuolesta voin vielä mennä shetlanninponilla ;) Joten turhat valitukset ovat turhia kiitos ja näin.
Iloinen ratsastaja :D Innokas poni
Täältä tullaan valmista tai ei!

2 kommenttia:

  1. Voi ei !! Pikku Nitoka♥ Mulla on ihan hirveä ilävä sitä, kun se muutti pois mäntsälän ratsastuskoulussa, se oli mun hoitoponi.

    VastaaPoista
  2. Voi nitoka missä mahtaa nykyää asua? Muutti pois sillo mäntsälän ratsastuskoulusta. Ois kiva saada tietoo missä tää nykyää menee :)

    VastaaPoista