keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

Yli kuukauden tauko

Postaus ideat ovat kadonneet ja inspis sen mukana. Aikaakaan ei rehellisesti oo ollut kirjoittaa blogiin. Tallilla olen kyllä edelleen käynyt ratsastamassa vähemmän ja enemmän riippuen keleistä. Nytkin minun pitäisi olla kohta lähdössä auton kyytiin lentokenttää kohti. Espanja odottaa ja Elli hoitaa Vilman liikutuksen minun ollessani reissussa.


Mitä sitten tallilla oikein on tapahtunut, kun blogiin en ole ehtinyt kirjoitella. Ollaan käyty kärreilemässä, koulua vääntämässä kentällä sekä maastoilemassa. Olemme hangessa jumpanneet ja treenanneet Vilman kanssa. Kelit eivät oikein ole suotuisut olleet, kun ensiksi sataa vettä ja sitten onkin pakkasta. Turhautumista on oikeasti ilmassa kelien suhteen, se on tämä Suomi. Odottelen kentän sulamista. Päästäisiin treenaa oikeasti ja sitten kouluvalmentajan taas kutsumaan paikalle. Valvovan silmän alla ja kuulemaan karu tuomio. Ollaanko me edetty mihinkään suuntaan. Vaikea uskoa, koska nämä kelit on olleet mitä ovat.

Kuviakaan ei oikeastaan paljon ole tullut, vaikka tallilla olen puuhastellut. Sekin vaikuttaa inspikseen kirjoittamisen suhteen. Niinpä, olisiko toiveita mitä blogin puolella tapahtuisi reissun jälkeen? Videopostausta vai mitä, kertokaa kommentoikaa niin pyrin toteuttamaan sen. Saataisiin takaisin aktiivinen ja lukijoille mieluinen blogi.


Tämä postaus on maailman sekavin, oikeasti. Mä tiedän! - Mutta kestäkää se, nyt tällä kertaa. Kirjoittaminenkin pitää suorittaa vauhdilla ja virhemarginaali kasvaa, vauhti ei korjaa virheitä ;) Kumminkin blogi pitäisi saada taas tulille. Voisin, vaikka kirjoitella sieltä espanjasta jotain postausta teille kuvien kera. Katsotaan jos saan videota kanssa niin semmostakin sitten aikaiseksi. Välttämättä en kyllä saa, koska en tiedä miten paljon muistikorttiin mahtuu. Olen kyllä onneksi kaksi muistikorttia ottamassa mukaan sekä puhelimella kuvaamassa teille matskua. Reissun jälkeen minulla alkaakin viimeinen TOP jakso ja sitten onkin lähihoitajan perusopinnot opiskeltu ja taputeltu.

Vimma on nauttinut päästessään liikkumaan ja menemään. Meidän tallille muuttikin uusi hevonen, itse asiassa ponihan se on. Islanninhevos tamma Liina. Liina on todella kiltti, mutta varusteiden kanssa on pitänyt hieman sumplia, kun ei ole vielä sopivia löytynyt. Kaiken lisäksi Vikke antoi Liinalle kenkää, joten Liina on nytten ollut saikulla.


4 kommenttia:

  1. Mun mielestä tää postaus oli tosi kiva sekä kivoja kuvia ja ihana kuulla pitkästä aikaa teidänkin kuulumisia ja toivottavasti jaksat pitää postailua jotenkin yllä, sillä itse ainakin pidän kovasti blogistasi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi!:) kiva, että joku tykkää blogista. Harmi, kun tää mun inspiraatio kirjotusta kohti on nyt heitellyt täysin laidasta laitaan.. Yritän kyllä tästä kesää kohta tsempata :)

      Poista
  2. Ootko sä lopettanut ratsastuksen/blogin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo lopettanut ratsastusta. Ratsastan edelleen säännöllisesti Vimmalla. Blogia en ole lopettanut, postaukset ovat harventuneet. Inspistä ei ole ollut kirjoittaa eikä kuvia, olen keräillyt voimiani ja muuta takaisin :)

      Poista