keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

047: Äänestä

Klik klik! 

Osallistuin Höök'sin Oma asukokonaisuuteni kilpailuun, jotenka äänestäkään lukiat niin saatais vähän Viken kanssa shoppailu rahaa ja tännekkin voisin tehdä arvonnan sitten, jos jotain kivaa tuolta löytyisi. Arvonta tapahtuisi silloin täysin lukioiden kesken, mutta katsellaan nyt tuleeko yhtään ääntä edes kokonaisuudestani.

Tuolta kumminkin näyttäisi suurinpiirtein minun asuinkokonaisuuteni. Sopisi hyvin Viken ja minun väreihin ja muutenkin ruskea ja vaaleanpunainen sopii aika hyvin yhteen. Vai mitä mieltä te lukiat oikein olette?:)

Kiitos kaikille, jotka äänestävät kokonaisuuttani!

Haastekkin minulle oli heitetty, joten katson milloin ehtisin taas sellaisen rueta väsäilemään. Ajattelin myös tässä tehdä erikoispostauksen, kuhan olisi aikaa kirjoitella sitä eteenpäin. Joten en vielä lupaile milloinka saan sen valmiiksi, koska kokeita tuntuu tulevan vaan koko ajan koulussa lisää ja lisää. Koeviikot siis on taas alkamassa ja pakko olisi yrittää tsempata itseään lukemaan kokeisiin, vaikka hevoset ja ponit menevät koulun edelle minun elämässäni.

Kyselyynkin saa vastata, pistin taas sellaisen pystyyn. Ja iloinen uutinen ulkoasu rupeaa olemaan valmis pikku hiljaa, vielä on pientä hiomista siinä (mm. kuvat Vikke,Veera, UKK + minä) pitäisi uudet tehdä tilalle ja saada siistin näköiseksi. Huomasittehan, että myös minulle tuli oma sivu selkeyttämään vähän minkälainen ihminen täällä ruudun toisella puolella kirjoittelee teidän luettavaksenne päivistämme.

Mitähän muuta mulla oli teille vielä kerrottavana? Kauheaa, ettei muista kun on hirveä tressi noista kokeista päällä, ja tämä jalka ei ole vieläkään kunnossa. Mutta toivottavasti tuo tulisi pian kuntoon, niin pääsisin ratsastamaan tammalla kunnolla. Että minua ärsyttää hirveästi, huomisen (torstain) sählyturnaus jää minun osaltani kokonaan, tosin pääsen kyllä mukaan vaikken pelikuntoinen olekkaan. 
Vikelle olisi tarkoitus tilata bootsit, ne olisivat ihan hyvät tammalla esteillä ja rintaremmimartingaali. Uutta satulahuopaakin olen katsonut ja jänne- että hivutussuojia tammalle etsinyt vaaleanpunaisena. Tosin vielä ei ole tullut vastaan oikean kokoisena, enkä viitsisit kumminkaa satoja euroja pistää suojiin vain, koska haluan vaaleanpunaiset/pinkit suojat.
Viken puuttuvasta varustelistasta ei tainut puuttua tällä kertaa sen enempää, mutta minun listani kyllä kaipaisi kanssa uutta jo. Tarviisin uudet ratsastushousut, sillä vanhat alkavat vedellä viimeisiään. Samoin kesäksi pitäisi ostaa chapsit + ratsastuskengät. Uudet ratsastussukat olisivat kiva tietenkin ostaa samaan sävyyn kuin uudet housut tulevat olemaan. Ratsastushanskat tarvitsen kesäksi kuin myös ratsastuspaitoja. Vieläköhän listasta puuttui jotain? Ei tule kyllä mtn mieleen ainakaan näin äkkiseltään. 

Nyt minun on kumminkin lähdettävä kiireesti lukemaan huomiseen kokeeseen ja onneksi sen jälkeen onkin neljän päivän loma. Olen jo niin sen tarpeessa, mutta koitetaan vielä huominen jaksaa. Ja muistakaahan äänestää meitä tuossa Hööksin kilpailussa.

~ Tiitu & Vikke

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti